3 idee intelligenti per fà i vostri campeggi di lussu

Quale dice chì i viaghji in campeghju duveranu esse tuttu nantu à l'alimenti senza gustu è i dolori di u corpu?
Ebbè, nimu, ma hè ciò chì a maiò parte di i viaghji in campeghju finiscinu per esse.Infatti, per certi persone, questa hè tutta l'idea di campeghju - gode di a natura luntanu da e comodità di a civilizazione.
Ma, è quelli di noi chì vulerianu gode di a natura senza rinunzià à alcuni di i lussu di a vita chì avemu abituatu ?
Eccu alcuni cunsiglii per fà u vostru viaghju in campeghju una sperienza di lussu.

1.Invest in Tents Spacious
Ùn scaccià micca nantu à e tende è furzà à chjappà un numeru scomodu di persone in a vostra tenda.In fatti, imballate una tenda più grande di ciò chì avete bisognu.Amarà tuttu u spaziu.

Mentre era in questu, ùn vi scurdate di u cuscinettu di dorme gonfiabile chì vi separa da a terra.A terra fridda, l'insetti, a rugiada, è ancu l'acqua corrente occasionale - un bonu pad di dorme vi prutege da parechje cose.

novu 2-1

 

2. Rent un RV
Cosa hè megliu cà una tenda di lussu?Una casa nantu à roti !

Un RV accatastu cù tutte e necessità chì avete bisognu, cumpresi stufe di gas, sedie, letti comodi, arnesi, luci, è cusì, pò esse u vostru rifugiu da l'elementi, quandu avete finitu di piacè.

novu 2-2

 

3.Gadgets è pannelli solari
Calchì volta, vulete solu rilassate, rilassate è binge u vostru spettaculu TV preferitu - ancu s'ellu si affaccia nantu à una bella valle.Per quelli di noi chì ùn ponu micca campà senza i nostri gadgets, i pannelli solari sò indispensabili in un viaghju in campeghju. A torcia solare, u bancu di energia solare è a radiu solare sò assai cunsigliati.

novu 2-3

 

Ùn ci hè nunda di campà cum'è tutti l'altri.Prufittate ciò chì ti piace cumu vulete.Basta preparate bè.


Tempu di Postu: Feb-02-2023