2023 Nove luci di lanterna LED multifunzione da campeghju cù luce led alimentata da batteria ricaricabile per l'esterno

Mudellu : CE002 - Fate u vostru Campeghju Outdoor Più Divertente !

I ricordi, a risa è u divertimentu sò tutti parti di l'aria aperta.Parechje persone, famiglie è gruppi d'amichi in u mondu amanu campà.Camping hè un tempu per l'avventura, l'esplorazione è a rilassazione.
Cù i mesi di l'estate chì venenu, avà hè u tempu di cumincià à preparà per viaghji di campeghju all'aperto.Unu di l'articuli più essenziali necessarii in un viaghju di campeghju hè una fonte affidabile di luce.I lanterni tradiziunali è e lanterne sò voluminosi è necessitanu batterie o carburanti chì ponu piglià un spaziu preziosu in u vostru saccu di campeghju.

Hè per quessa chì ricumandemu d'investisce in una lanterna di campeghju LED multifunzione di iLOOKLE.Ùn hè solu ligeru è compactu, ma ancu furnisce una fonte luminosa di luce per aiutà à vede in u bughju.In questa rivista dettagliata, avemu da piglià un ochju à e caratteristiche, i benefici, i vantaghji è i contra di stu strumentu di camping must-have.
Portemu a vostra sperienza di campeghju all'apertu à u prossimu livellu cù una lanterna di campeghju LED multifunzione.

Panoramica di e specifiche

Specs

Dettagli

Ingressu valutatu DC5.0V / 2.0A
A vita di a bateria 11-180 ore
U currente di travagliu ≤1.6A
Potenza nominale ≤10W
Capacità di batterie 10000 mAh
Tempu di carica 6 ore
Lumen 30-720 lm
Temperature di culore 1800-7000k
Modu di luce Lume di candela, luce bianca è modalità di luce mista

Funzioni megliu - Perchè si distingue?

A lanterna di campeghju LED multifunzione hè pensata cù a portabilità in mente.Sia chì caminate, caminate, o campate fora, a lanterna hè ligera è faciule da trasportà.A sensazione di candele è u disignu di luce dolce facenu stu articulu perfettu per campeghju è furnisce una atmosfera calda.
Allora, entremu in e caratteristiche chì facenu spiccà sta lanterna di campeghju:

Capacità di batteria più grande
Cù una capacità di batteria di 10,000 mAh, a lanterna furnisce una illuminazione di longa durata per u vostru viaghju in campeghju all'aperto.A durata di a bateria hè di circa 11 à 180 ore, secondu u paràmetru di luminosità chì sceglite.
Questu ci vole solu 6 ore per carica cumplettamente è allora site prontu per andà!

Versatilità
Questa lanterna LED da campeghju pò esse usata in duie manere - o appesa o portatile.Pudete appiccà per furnisce una zona di illuminazione più grande o simpricimenti purtate cun voi.In più, u tavulu luminoso plegable pò esse allargatu per ottene ancu più luce!

Linterna è SOS Luce Rossa di Emergenza

A lanterna hà ancu una linterna integrata è una funzione di luce d'emergenza rossa SOS.Questu hè grande per quandu avete bisognu di luminosità extra o durante una situazione d'emergenza.
Trè modi di culore
A lanterna di campeghju hà 3 modi di culore LED per a vostra scelta - Candlelight, White light, and Mixed-light mode.Questu permette di aghjustà u livellu di luminosità da calda à luminosa secondu e vostre necessità.
U pomu rotativu facilita a cambià trà i trè modi di culore.Pudete aumentà a luce rotendu u pomo superiore in u sensu orariu o diminuite a luce rotendu in senso antiorario.
A gamma di temperatura di sti trè modi hè datu quì sottu.

Modu Candlelight Temperature: 1800K
Modu di luce bianca Temperature: 6500K
Température en mode mixte : 4000K
Funziona cum'è Powerbank

U portu di output USB nantu à a lanterna di campeghju pò esse usatu per carricà u vostru telefunu, tableta è altri dispositi digitali.Questu hà da esse utile s'ellu ùn vi manca u putere in campeghju!

Indicatore di putenza
L'indicatore di putenza hè pensatu per mustrà a putenza restante di a lanterna in un sguardu.Dunque, ùn sarete mai più lasciatu in u bughju.

Pros & Cons - Cumu si face?
Prima di decide di cumprà una lanterna di campeghju LED multifunzione per u vostru prossimu viaghju di campeghju, eccu alcuni pros è cuns da cunsiderà.

Pro: Chì ci hè piaciutu?
Disegnu portatile è ligeru
Batteria longa durata finu à 180 ore
Trè modi di culore LED per diversi livelli di luminosità
Linterna integrata è funzione di luce d'emergenza SOS rossa
Port di uscita USB per carricà altri dispositi digitali
Disegnu Hook & Loop per un appiccicatu faciule
Indicatore di putenza per vede a putenza restante
Ùn impermeabile
Puderia esse più luminosu cum'è annunziatu

Cons: Ciò chì ùn ci hè micca piaciutu?
Conclusioni - Pensieri finali
L'attrezzatura di campeghju è l'accessori ponu esse caru è voluminosi, ma a lanterna di campeghju LED multifunzione di iLOOKLE hè una soluzione assequible è ligera per e vostre avventure outdoor.
Veni cun una longa vita di a bateria di finu à 180 ore, trè modi di culore LED per diversi livelli di luminosità, un portu di output USB per carricà altri dispositi digitali, è un indicatore di putenza per mustrà a putenza restante.
In generale, sè vo circate una lanterna di campeghju LED assequible è ligera chì pò furnisce una illuminazione ampia durante e vostre scappate all'aperto, allora questu hè u pruduttu perfettu per voi!
Meta Description:Cerchi una lanterna di campeghju LED à prezzi accessibili è ligeri per a vostra prossima scappata all'aperto?Scuprite a lanterna di campeghju LED multifunzione di iLOOKLE.Leghjite per sapè di più.


Tempu di Postu: Mar-02-2023