Perchè andemu in campeghju ?

U campeghju hè una attività di piacè divertente, idealmente cù ciò chì a Mamma Natura hà da offre chì vi aiuta à rilassate fora.

U tempu passatu in l'aria aperta pò suscitarà un desideriu di cunniscenza in parechji campi disparati.Da l'astronomia à l'osservazione di l'uccelli, a natura hà assai da insignà à quelli chì volenu amparà.

A maiò parte di noi piace à andà in campeghju perchè hè divertente è hè ancu più divertente quandu vai cù a famiglia è l'amichi.

Quì sottu pudete truvà qualchi lezioni amparate da l'aria aperta.

Perchè andemu in campeghju

Luce stella, stella luminosa

U spettaculu di u celu di notte palesa in u so veru brilliance, luntanu da i lumi di a cità, trasforma parechji campagnoli in astronomi amatori.Senza alcunu aiutu otticu à tutti, duvete esse capace di scopre una varietà di custellazioni - mudelli di stella tradiziunali, cum'è Centaurus è a Croce Meridionale - è seguite i percorsi notturni di cinque di i pianeti.Se tenete un binoculu, pudete vede cinque o 10 volte più stelle quant'è à l'occhiu nudu, è meraviglie cum'è e lune di Jupiter.

Pigliate u pianu di a terra

Parechje piste anu una cunnessione stretta cù i primi esploratori europei: e piste stesse sò state prima pirate da elli.In altri lochi, i coloni anu stabilitu tradizioni particulari assuciati cù u paisaghju.

Libri nantu à a storia, u folklore è e tradizioni lucali vi daranu infurmazioni di fondo per arricchisce e vostre sperienze.I populi di e Prime Nazioni anu lasciatu una impronta rimarchevule nantu à i nostri paisaghji salvatichi è in parechje regioni fermanu una presenza vitale.L'artefatti aborigeni sò ricordi visibili di culture antiche è cumplesse.Cume a nostra cuscenza di a ricchezza è l'estensione di sti culturi cresce, ancu e regioni più remote è apparentemente desolate ponu esse vedute cum'è parte di un patrimoniu speciale.L'uppurtunità di sparte in questu campendu brevemente vicinu à a terra hè una di e più grandi esperienze chì l'aria aperta pò offre.

Spot a fauna salvatica

Piglià una pausa per gode di a vista dopu una scalata di a matina pò esse trà i mumenti più esaltanti di caminata.Hè dinò un tempu ideale per orientà a vostra mappa à u vostru circondu.

Unu di i bonus di esse in natura hè l'uppurtunità di osservà a fauna salvatica, in particulare l'uccelli.Una guida di u campu vi permette di identificà e spezie chì ponu esse menu cumuni di quelli chì sò facilmente ricunnisciuti è sapendu induve cercà face per u successu di l'animali.

In più di l'escursionismo è u campeghju, gode di l'aria aperta pò cumprende parechje altre attività.Emulà l'artisti di i ghjorni pre-camera pò esse una diversione creativa è assorbente.U più impurtante, pigliate u tempu per rilassate è gode di a natura chì vi circundava prima di vultà à l'agitazione di a vita di ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Mar-01-2021