Prufittate di cibi deliziosi durante u campeghju

Prufittate di l'aria aperta è di l'aria fresca pò veramente fà cresce l'appetite, ma "sprecà" ùn significa micca chì ùn pudete micca manghjà bè.

Camping ùn deve micca significà una settimana di pasti terribili.Cù l'attrezzatura ghjustu è uni pochi di ricette, pudete divertevi è tuttu ciò chì manghjate.

Quasi ogni pastu chì pudete fà in casa pò ancu esse cottu in campeghju.Tuttu ciò chì avete bisognu sò l'arnesi ghjusti, uni pochi di cunsiglii utili, è site in strada!

Prufittate di cibi deliziosi durante u campeghju

Elementi essenziali per a preparazione di i pasti

A cucina pò esse facilmente fatta nantu à una parrilla portatile (barbecue grill) posta direttamente nantu à u focu.Duvete avè i bisogni:

• Un grill abbastanza grande per coce

• Foglia d'aluminiu

• Guanti di u fornu

• Utensili di cucina (spatula, pinze, etc.)

• Pote è pani

• Ghiaccio

• Erbe fresche, spezie, salinu è pepite

 

A preparazione hè chjave

Un pocu di preparazione farà una longa strada per prevene u gastru (scraps vegetali, cuntenituri di plastica) è eviterà i piatti brutti innecessarii.Per sfruttà a maiò parte di u vostru spaziu limitatu, guardà quant'è l'alimentu pussibule in sacchetti di plastica di zipper.

Questu hè ancu una bona punta perchè i sacchetti sigillati ermeticamente in l'odori è impediscenu l'attenzione indesiderata da i criaturi forestali.

• Carni : tagliate è marinate secondu a vostra ricetta, poi trascinate a carne in sacchetti di zipper.

• Ligumi : Veggies pre-cut è pre-cooked (ancu per uni pochi di minuti) riduce i tempi di coccia.E patate cotte impannillate in un fogliu di coccia rapidamente è ponu esse fritte a matina dopu per u colazione.

• Altri : Una decina d'ova, rotte è pronte à aduprà in un saccu di zipper ;pancake mix istantaneo, panini, insalata di pasta, etc.

• Congelazione: a carne è e bevande ponu esse usate per rinfriscà l'altri alimenti in u cooler.Li congelate u ghjornu prima di parte.

 

Extras per fà a vita più faciule

I prudutti in conserve, cum'è ligumi, fagioli è zuppa, è ancu l'alimenti chì ponu esse cotti in un saccu (cum'è a carne affumicata è u risu), sò pratichi in un pizzicu.

Mentre un pocu più caru per cumprà, sò convenienti per i vostri bisogni di campeghju.

 

Cook più veloce

Bollendu i vostri cibi o saltate in un fogliu d'aluminiu hè u metudu più efficau di cucina in campeghju.Vi permetterà di risparmià carburante, soprattuttu perchè u fogliu pò esse piazzatu direttamente in u focu invece di una parrilla.

Inoltre, ùn vi scurdate di rende un omagiu à a tradizione arrostendu hot dog è marshmallows !

 

Salvà u spaziu di almacenamiento

Invece di chjappà grandi buttigli d'oliu, dressing o olive grande, di famiglia, versate ciò chì avete bisognu in picculi cuntenituri riutilizzabili o vasi vioti cù tapa chì chjude strettamente.


Tempu di Postu: Mar-01-2021