18 accessori indispensabili per u vostru viaghju in campeghju

Sia chì avete pianificatu una grande caminata in muntagna o un sughjornu tranquillu vicinu à un torrente, u campeghju pò esse ancu più piacevule cù l'accessori di campeghju adattati.

Sè vo site campatu prima, avete una bona idea di ciò chì avete bisognu, ma fate un ochju à sta guida per assicurà chì avete imballatu questi ottu essenziali.

18 accessori indispensabili per u vostru viaghju in campeghju

Aduprate sta lista di cuntrollu per ricurdà ciò chì l'accessori di campeghju avete bisognu à imballà.

1. Cappellu è bandana

Quessi aiutanu à mantene u sole caldu fora di a vostra faccia è prutegge da una brutta brusgiata.

2. Occhiali di sole

Un bonu paru di occhiali polarizati pò fà una grande diferenza, soprattuttu s'è vo site fora di l'acqua per u ghjornu.

3. Watch resistente à l'acqua

Pigliate una vacanze digitale quant'è pussibule è andate à a vechja scola usendu un orologio invece di u vostru telefunu per dì l'ora.

4. Guanti impermeabili

U campeghju pò esse duru nantu à e vostre mani, soprattuttu se site in kayak, scalata o canoa.Un bon paru di guanti impediscenu blisters è chaffing.

5. Scaldamani

S'ellu si face friddu, mettite qualchì scaldamanu in i vostri sacchetti o guanti.Sarete felice chì li avete.

6. Un bellu libru

Approfitta di u fattu chì site luntanu da a vostra TV è l'urdinatore è pigliate quellu libru chì avete intesu leghje.Quandu site in campeghju, avete daveru u tempu di leghje.

7. Una mappa è una bussola

Probabilmente sapete induve andate, ma solu in casu chì ùn avete micca, o a bateria di u vostru telefunu mori, hè sempre bonu per avè una mappa in manu.

8. Asciugamani di viaghju

Nimu ùn li piace à goccia secca.Una piccula spugna chì si secca rapidamente hè un lussu essenziale.

9. Pacchettu di ghjornu

Se ùn avete micca pensatu à stà in u vostru campeghju tuttu u tempu, portate un saccu di ghjornu per caminari brevi.In questu modu, ùn avete micca bisognu di trascinà tutta a vostra attrezzatura.

10. Una tenda d'alta qualità

Pigliate una tenda cunfortu è impermeabile.Ricurdativi, a vostra tenda hè di sperenza chì vene cun voi in parechji viaghji futuri di campeghju, cusì truvate una bona chì site cuntentu.Una tenda ligera hè un vantaghju enormu quandu avete tante altre cose da purtà à u vostru campeghju.I tende venenu in parechje forme è dimensioni, è anu una vasta gamma di prezzu.Fate un pocu di ricerca è truvate unu chì risponde à tutti i vostri bisogni di campeghju.

11. Corda

Duvete sempre portà a corda perchè hà usi multipli, ma s'è vo campate per uni pochi di ghjorni, una bona corda vi aiuterà à stà frescu mentre fora in a machja.

12. Lanterna in testa

Una linterna hè ovviamente un must-have, ma un faro vi mantene e vostre mani libere per pudè vede u campu è leghje u grande libru chì avete purtatu.

13. Un cuscinettu per dorme

Se tenete stanza, un cuscinettu per dorme vi aiuterà à dorme una bona notte.Cercate un insulatu se e notti sò più fresche.

14. Salviettine per i zitelli

Ci hè una tonna di usi è vi aiuterà à mantene a vostra acqua per usi essenziali.

15. Kit di partenza di u focu

Questi kits sò un vincitore s'ellu si mette in una emergenza, è venenu utili in una sera quandu ùn site micca in umore per inizià u vostru propiu focu da zero.

16. Kit di primu aiutu

Questu hè qualcosa chì duvete sempre avè a manu.Ancu i migliori survivalisti in u mondu vi diceranu chì l'imprevisu pò accade.Siate preparatu è tene unu in u vostru saccu per casu.

17. Cutiddu di sacchetta

Purtate unu cù parechje arnesi per risparmià spaziu in u vostru saccu.E cose cum'è picculi forbici è un cavatappi ponu esse utili in a vostra avventura.

18. Impermeable

Un impermeable hè assai necessariu per campeghju perchè u clima hè abbastanza cambiante.

Questi picculi extra ùn ponu micca parenu assai, ma ponu fà una grande diferenza quandu site in u desertu.Prima di esce, ùn hè mai male à scrive una lista di cuntrollu per ricurdà ciò chì l'accessori di campeghju avete bisognu à imballà.


Tempu di Postu: Mar-01-2021